[fusion_builder_container admin_label=”Get in touch and formulary” hundred_percent=”no” hundred_percent_height=”no” hundred_percent_height_scroll=”no” hundred_percent_height_center_content=”yes” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”#f8f8f8″ background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”0px” padding_top=”0px” padding_right=”” padding_bottom=”0px” padding_left=”” admin_toggled=”no”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ type=”1_1″ layout=”1_2″ spacing=”7%” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” undefined=”” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”40px” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”true” first=”true”][fusion_separator style_type=”default” sep_color=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” alignment=”center” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” bottom_margin=”50″ /][fusion_title margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” size=”2″ content_align=”left” style_type=”default” sep_color=””]Meest gestelde vragen[/fusion_title][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]
Hoe kan ik mijn beltegoed zien? *145#
Kies *145# op uw toestel en druk vervolgens op de beltoets. Vervolgens ziet u uw L-mobi tegoed in beeld verschijnen.
Hoe kan ik mijn mobiele nummer zien? *146#
Kies *146# op uw toestel en druk vervolgens op de beltoets. Vervolgens ziet u uw L-mobi nummer in beeld verschijnen.
Hoe kan ik mijn bundel controleren? SMS B naar 1966
SMS B naar 1966. U kunt de bundelcode vinden onder de door u geselecteerde bundel.
Waar kan ik beltegoed kopen?
U koopt L-mobi beltegoed online waarna u uw beltegoed kunt opwaarderen.
Hoe kan ik mijn beltegoed of prepaid data opwaarderen?
Klik op opwaarderen. Als bestaande klant logt u in op uw Mijn L-mobi account. Als u geen klant bent, kunt u ook als gast opwaarderen. Volg de aangegeven stappen.
[/fusion_text][fusion_title margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” size=”2″ content_align=”left” style_type=”default” sep_color=””]
Service
[/fusion_title][fusion_text column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_color=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]
Van welk netwerk maakt L-mobi gebruik?
L-mobi maakt gebruik van het netwerk van Orange.
Waar kan ik een L-mobi simkaart aanvragen?
Vraag de L-mobi simkaart hier aan.
Kan ik de L-mobi klantenservice bereiken vanuit het buitenland?
Ja. Dit kunt u doen door te bellen naar +32 32 83 08 88 .
Hoe bereik ik de klantenservice?
Bel: +32 32 83 08 88
WhatsApp: +32 486 82 21 15
Hoe is de dekking van L-mobi?
L-mobi gebruikt het netwerk van Orange en is in heel België goed bereikbaar. Dit netwerk werkt met 3G en 4G technologie, waardoor u altijd snel en stabiel verbonden bent.
[/fusion_text][fusion_title margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” size=”2″ content_align=”left” style_type=”default” sep_color=””]
Simkaart
[/fusion_title][fusion_text column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_color=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]
Hoe kan ik mijn mobiele nummer zien? *146#
Kies *146# op uw toestel en druk vervolgens op de beltoets. Vervolgens ziet u uw L-mobi nummer in beeld verschijnen.
Welke type simkaart past in mijn mobiel?
Er zijn 3 formaten beschikbaar: Mini, micro en nano.
Hoe kan ik nummerbehoud aanvragen?
U vraagt dit eenvoudig zelf aan via Aanvraag nummerbehoud. U heeft deze gegevens nodig:
1. Het telefoonnummer dat u wilt behouden.
2. Het simkaartnummer van het telefoonnummer dat u wilt behouden.
3. Het telefoonnummer van uw nieuwe L-mobi simkaart.
4. Het simkaartnummer van uw L-mobi simkaart.
5. Gewenste overstapdatum.
Wanneer u alles volledig en correct invult, kan L-mobi nummerbehoud voor u regelen. We houden u per mail op de hoogte van de status. Het is per provider verschillend hoe lang dit duurt.
– Prepaid klanten kunnen direct hun nummer overzetten.
– Heeft u een abonnement? Check dan uw opzegtermijn bij uw huidige provider. U kunt maximaal 3 maanden voor het einde van uw contract nummerbehoud aanvragen.
Hoe zet ik mijn nummer over naar een nieuwe simkaart?
Wil u uw huidige L-mobi nummer en eventueel tegoed overzetten naar een nieuwe simkaart? Dit kan via onze klantenservice.
Ik ben mijn simkaart of telefoon verloren, wat moet ik doen?
Bel naar de klantenservice om uw simkaart te blokkeren: +32 32 83 08 88
Waarom is mijn Simkaart geblokkeerd?
Een simkaart kan worden geblokkeerd om de volgende redenen:
– U heeft 3x de verkeerde pincode ingevoerd: U kunt uw simkaart weer activeren door het invoeren van de pukcode die u ontving bij de simkaart.
– U heeft niet tijdig opgewaardeerd: Als u niet binnen 75 dagen na de laatste opwaardering heeft opgewaardeerd en gebeld, wordt de simkaart geblokkeerd. Wij sturen u ruim van te voren een sms alert. Daarmee laten we u weten dat het tijd is om op te waarderen en te bellen om blokkade van uw simkaart te voorkomen.
Waar vind ik mijn Pincode, Pukcode en Simkaartnummer?
Als u uw L-mobi simkaart koopt, zit deze in een kaartje. Op dat kaartje, ter grootte van een credit card, staan alle codes.
Pincode of Pukcode kwijt?
Geen paniek. Elke simkaart heeft een nummer. Deze staat op de achterkant van de simkaart die u in uw telefoon heeft geplaatst. Hou dit nummer bij de hand en neem contact op met onze klantenservice. Zij helpen u verder.
Wat is de levertijd van een simkaart?
Informatie over de levertijd is te vinden in de e-mailbevestiging. Die ontvangt u na online bestelling van uw L-mobi simkaart.
Simkaart niet ontvangen?
Vervelend dat uw simkaart niet geleverd is. Om u zo snel mogelijk te helpen, willen we u een andere simkaart leveren. Deze kunt u hier direct gratis bestellen. Heeft u nu een Simkaart nodig? Dan kunt u ook een simkaart halen bij een winkel bij u in de buurt!
Hoe lang is de simkaart geldig?
Uw simkaart is tot 6 maanden na de laatste opwaardering of na de laatste bel, data, SMS of bundel activiteit geldig.
[/fusion_text][fusion_title margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” size=”2″ content_align=”left” style_type=”default” sep_color=””]
Bellen & Internet
[/fusion_title][fusion_text column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_color=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]
Hoe krijg ik de juiste internetinstellingen op mijn smartphone?
Configureer de volgende parameters in uw toestel voor mobiel internet:
Naam: L-mobi
APN: lobeinternet.be
Hoe kan ik zien wie ik gebeld heb?
Om uw belgeschiedenis te zien moet u uw L-mobi nummer registreren bij Mijn L-mobi. Zodra u zich heeft aangemeld kunt u al uw gegevens inzien.
Wat zijn de kosten voor het bellen naar servicenummers?
Voor gesprekken naar een 09XX of een 18XX-nummer betaalt u het tarief dat wordt genoemd voordat u het gesprek start. Bovenop dit tarief betaalt u de kosten voor het bellen naar een vaste lijn zoals dit voor uw type beltegoed is vastgesteld.
Heeft L-mobi altijd 4G dekking?
Dit is afhankelijk van de dekking en signaalsterkte. Uw toestel moet geschikt zijn voor 4G.
Hoe snel is het netwerk van L-mobi?
In België kun u gebruikmaken van 4G. L-mobi maakt gebruik van het netwerk van Orange. De daadwerkelijke snelheid hangt af van uw toestel, locatie en drukte op het netwerk.
Wat is de snelheid van mijn data in het buitenland?
De snelheid van het netwerk is in het buitenland afhankelijk van de zendmasten. De norm is 4G, maar dit kan op sommige plekken ook 3G zijn.
Moet ik mijn internetinstellingen wijzigen als ik in het buitenland ben?
Dat is niet nodig. Dit wordt automatisch gedaan door het netwerk van het land waar u zich bevindt.
In welke EU landen kost L-mobi internetten, bellen en sms’en hetzelfde als in België?
In de volgende EU landen:
A: Azoren, Aland eilanden
B: Bulgarije
C: Canarische eilanden, Cyprus(Griekse gedeelte)
D: Denemarken, Duitsland
E: Estland
F: Finland, Frankrijk, Frans guyana
G: Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe
H: Hongarije
I: Ierland, Ijsland, Italië
K: Kroatië
L: Letland, Litouwen, Liechtenstein, Luxemburg
M: Madeira, Malta, Martinique, Mayotte
N: Noorwegen, Nederland
O: Oostenrijk
P: Polen, Portugal
R: Roemenië, Reunion
S: Saint Martin, Slovenië, Slowakije, Spanje
T: Tsjechië
V: Verenigd Koninkrijk
Z: Zweden
Kan ik mijn simkaart ook gebruiken in landen buiten de EU?
Ja, dat is mogelijk. Maar de tarieven zijn buiten de EU hoger. Daarom raden we u aan om een simkaart in het desbetreffende land te kopen.
Wat zijn de tarieven voor bellen, sms’en en internetten in landen die buiten de EU vallen?
Dit verschilt per land. De tarieven buiten de EU, vindt u hier.
[/fusion_text][fusion_title margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” size=”2″ content_align=”left” style_type=”default” sep_color=””]
Beltegoed & Bundels
[/fusion_title][fusion_text column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_color=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]
Hoe kan ik mijn beltegoed zien? *145#
Kies *145# op u toestel en druk vervolgens op de beltoets. Vervolgens zie u uw L-mobi nummer in beeld verschijnen.
Hoe kan ik mijn beltegoed of prepaid data opwaarderen?
Klik op opwaarderen. Als bestaande klant logt u in op uw Mijn L-mobi account. Als u geen klant bent, kunt u ook als gast opwaarderen. Volg de aangegeven stappen.
Hoe kan ik een bundel controleren?
SMS B naar 1966. U kunt de bundelcode vinden onder de door u geselecteerde bundel..
Welke bundels zijn er?
U kunt bij L-mobi kiezen uit verschillende bundels, zodat er altijd een is die bij u past. Deze kunt u hier vinden.
Wat zijn de tarieven van de nationale bundels?
De tarieven van de nationale bundels kunt u hier vinden.
Wat zijn de tarieven van de internationale bundels?
De tarieven van de internationale bundels kunt u hier vinden
Wat zijn de tarieven van de meerdere maanden bundels?
De tarieven van de meerdere maanden bundels kunt u hier vinden.
Hoe lang gelden de tarieven?
De tarieven en de voorwaarden van het normale beltegoed zijn hier te vinden. De tarieven en voorwaarden voor het bellen naar het buitenland kunnen per land verschillen. De bundels hebben een geldigheidsdatum. Dit wordt ook vermeld bij aankoop van de bundel.
Zijn de aanbiedingen alleen geldig in België?
Ja, onze aanbiedingen zijn alleen geldig in België. Tenzij er een speciale actie is. Dan wordt dit bij de actie vermeld.
Is mijn data ook geldig in het buitenland?
Uw data is ook geldig in het buitenland maar de tarieven voor verbruik kunnen in het buitenland hoger zijn. Binnen de EU is het tarief voor Roaming gelijk aan het Belgische tarief.
Zijn de buitenlandse tarieven hetzelfde als in België?
Nee, de tarieven kunnen per land verschillen.
Kan ik mijn L-mobi bundel gebruiken in het buitenland?
Niet alle bundels zijn te gebruiken in het buitenland. Tenzij het specifiek bij de bundel staat aangegeven.
Hoe lang is een maandbundel geldig?
Een maandbundel is een bundel die 1 maand geldig is. Bijvoorbeeld: U activeert uw bundel op 14 mei om 16:10 dan is uw bundel geldig tot 14 juni om 16:09.
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]